Ibland e livet bra roligt.

Kan det inte kännas som om man står kvar på samma ställe och stampar?
Vissa dagar tappar man bara lusten att anstränga sig. Man vill bara gräva ner sig och ostört ta ett snack med sig själv.
Mitt liv känns som en tomat jusst nu.
Man vet hur det ser ut och hur det altid kommer att se ut.
Man vet hur det smakar och har gjort det sen tidernas begynnelse.
Det finns lixom inget att göra åt det förens man smakar på ett päron istället.

Jag e inte särskillt deppig för det men man tröttnar på tomat efter ett tag.

Jag har haft en jätte trevlig kväll med grill och ett par groggar i sällskap av under bara människor.
Det e en aspekt av min tomat som jag vill behålla.

tack

 image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0