Utmaningen

Jag ska berätta om vad jag finner atraktivt hos människor.
Utmaningen kommer från Basse som i sin tur skrivigt om vad han tycker.

Ja ska man börja med utseende då så att man har den biten avklarad.
Jag kan inte finna några gemensama nämnare hos forntida ragg, tex brunhårig eller blond ,tjock eller smal,
utan jag har attraherats av något som får denna peronen att sticka ut eller bara en handling av ren desperation valt ut någon i mängden. Men jag skulle nog säga att jag söker efter en trygghets känsla när jag e med personen.
Så mitt svar blir : Han ska vara ganska stor. Muskler e ett pluss.
Jag vill kunna krypa ner hos honnom och känna mig som en liten flicka, vilket är ganska motsägelsefullt med det jag skrev i mitt föregående inlägg.
Men jag vill inte ha någon som får mig att känna mig svag och dum så det e inte så jag menar.
När jag e med honnom vill jag känna mig smart och stark och han ska oxå tycka att jag e det.
Sinne för humor e viktigt man vill ju inte va med nån tråkig jävel. Hans humor ska vara ganska bred och kunna skratta åt det mästa. han ska inte bli förskräckt av att jag fular mig och gör konstiga inte så smikrande grimaser. Han ska tycka om mig även när jag e oduchad med trollfrilla och orakad. När jag e trött när jag e ledsen, glad, arg, deppig ja han ska gilla mig för mig hur klychit det än låter. Han ska alltså ha ett stort tålamod.
Man ska kunna prata med varandra och ha diskutioner. Kunna vara allvarlig när det behövs.
Vi ska gilla att göra samma saker och umgås men inte kanske hoppa bungy utan ligga och titta på film eller umgås med min familj. Lika mycket som han ska tycka om att festa och umgås med vänner och åka på utflykter eller åka på festival.
Han får inte vara sjukligt svartis eller kontrollerande. Utan ganska laid back.
Han ska ha medkänsla och vara en bra lyssnare. Han ska defenitivt vara smart. Jag klarar inte av blåsta killar.
Jag vet inte om det passar in på min fästman. Men en del gör det.
Det jag kan säga är i allafall att det e en unik personlighet som faller mig på läppen.
Och jag tycker att det är intressant att träffa och lära känna nya personligheter hela tiden.
Man ska vara stolt över den man är och kunna stå för de konstiga sakerna man gillar.
Jag vill inte ha någon som skänns för den han e.
Jag e ett orginal och jag tänker inte nöjja mig med en kopia.

Pöss

image13image14image15

image18

Kommentarer
Postat av: J

Vi är ju ett gäng fina individer ;)

2008-03-02 @ 21:25:38
URL: http://bastardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0