När inspirationen tryter.........

Ja då finns det inte så mycket att göra förens den kommer tillbaka.
Min inspiration har varit på rymmen i flera veckor nu. Och för tillfället så väntar jag bara på ett besked om praktik så min pestations nivå ligger så lågt att bara maskar och lik skulle kunna se den. Men det känns ju ganska hopplöst med praktik oxå för jag har hört att foresia ska vara värsta skit stället och att alla där ska vara riktigt dumma i huvvet och inte bara från ett håll har jag hört samma sak utan från flera olika individer.

Ja när inspirationen tryter..........

Det ända jag kan göra är att titta på vackra ting för att det ska kännas bättre.








Säger bilderna något om min sinnes stämning?

Funderar på att åka till mitt vackra öland idag och bara njuta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0