Valmöjligheter?

Vissa dagar vill man bara välja bort.
Idag var ännu en dag av febrilt undvikande. Jag känner att jag ska sova tidigt i kväll.
Hade det inte varit underbart om man kunde skippa vissa dagar och hoppa till nästa, men självklart så har man ju lovat bort sig på aktiviteter i något svagt ögomlick. Så man kan ju inte heller gräva ner sig och invänta morgondagen utan att det blir några sura miner ifrån folk. Ibland känns dat som om man gör något bara för att det ska göras fasst man igentligen inte vill fasst till ingen nytta. Det kanske låter konstigt men jag förstod det i mitt huvve i alla fall. Så e det inte så ofta för mig. Men ibland kunde man varit utan.
Det som är mest irriterande är att ibland känner jag mig som att jag e en taxi eller en sällskaps dam som bara ska vara med men gör igentligen inget. Om man skulle försvinna så skulle de bara märka att man e borta när man skulle hem. Det enda som de man är med skulle sakna va att man kör.
En taxi utan betalning.



Kommentarer
Postat av: Vääs

Jobbigt värre. Tror jag vet vad du snackar om. Sätt P!

2008-01-16 @ 13:44:31
URL: http://bastardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0