SNIPPA SNIPPA liten kula

Idag e tage hos vetrinären och ska kastreras. Stackars liten.
Om han visste vad vi planerat skulle han nog rymmt för länge sen.
Nu har jag gjort matte prov. Det gick väll så där. Jag hatar matte.
Jag valde svets kurs istället för cnc för att det va mycke matte i cnc.
 Men nu sitter man och räknar matte i alla fall.
Jag tycker att det är jävligt krångligt att räkna ett tal i huvvet som ser ut så här:
3696,7353 * 386,9286
V A FAN BLIR DET LIXOM? Kommer jag värkligen använda det i yrket i frmtiden?
Jag ska ha en miniräknare med mig vart jag än går i så fall.

Ska hämta tage vid tre, sen ska jag prova glasögon med syrran.
 Men nu orkar jag inte skriva mer.

Kram jesse                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0