I mitt anletses svett.

Idag ska det tränas och simmas vatten gympa skojjigt! skojjigt!
nu när man har sett att det värkligen hjälper är det ju ännu roligare att fortsätta.
Jag har förlorat 5,4 kilo och mitt mål de här veckorna son kommer är att jag ska slå det.
det är ju ändå bara 2,7 kilo i veckan men nu ska det bli andra bullar!
MUMMS................Bullar................... skojjar bara tyvker inte så mycket om bullar. 
Men det e konstigt vad ens huvve kan skojja med en och bli sugen på allt möjligt. Idag rökte jag en sån där cigg som man smakar vanilj på lepparna av. Gud vad jag stod och smuttade på lepparna.
Det var nästan så att man fick lite dåligt samvete som om man skulle ätit godis.
Men det känns bättre nu än det gjorde i början. Jag e inte alls sugen på onyttiga saker lika mycket som jag va förut.
Varmt idag är nog lite för bra klädd för att stå och svetsa. Känns som värsta basstun.
men nu ska jag hem till ingela för vi ska inte börja träna förens kvart i sex.

Kram
                jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0