Äntligen fredag!

Idag var det dags för första vägningen. Och till min stora glädje så hade jag förlorat 5,4 kilo av mitt stora jag.
men det syns ju inte eftersom att det finns så mycket att ta av än så länge. Det betyder alltså att det har funkat.
så nu e det bara att fortsätta. Nu i helgen så fyller syrran år så då blir det kakor och tårta.
Men vi beslutade att ha våran fri dag då så att vi kunde äta lite av godsakerna.
Mestadels glada  miner idag dat e ju trotts allt fredag och glada nyheter direkt på morgonen.
Jag e ingen morgon människa i övrigt men idag känns det lite lättare att vara vaken tidigt.


Jag hörde en låt för några dagar sen och den handlade om ett heders mord.
Måste bara säga att hedesr mord är den mest korkade sak jag någonsin hört talas om.
Dra skamm över familjen bara för att man blivit förälskad och därför förtjänar att dö. Det dummaste jag hört.
Heders mördare är fitt huvven hela bunten!!!!!!!!!!!!


Vilka skeva saker männskor kan hitta på. alla ser vi lika dana ut på insidan.
Snarlikt i alla fall.

Jag önskar er alla en trevlig helg! Och kärlek!



    
       
      
 

Kommentarer
Postat av: basse

Vi är så duktiga vi :) pöss

2008-01-18 @ 11:26:30
Postat av: Bastardo

Fitthuven?! Hårda ord minsann, men jag håller helt o fullt med dig.

2008-01-22 @ 13:00:10
URL: http://bastardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0