Solen skiner

Funderar på om man skulle resa iväg ett litet tag typ ta finnlands båten och dra över till helsingfors. Bjuda med lite vänner och ta det lite lungt en helg på båten. Tycker inte om båtar dock jag blir helt paranoid och tror att båten ska sjunka så jag brukar titta ut en livbåt som ligger närnast hytten. Men det brukar ju gå bra ändå. Jag grips ju inte av panik eller så men det e ändå obehagligt. Det är nästan så illa så att jag ringer till alla mina nära och kära och tar farväl innan jag ger mig ut på sjön. Men när jag väl e där så kopplar jag bort det på något konstigt sätt. Jag kan ändå njuta av resan,
Jag ska nog ta en liten stund i solen sen. sitta ute på trappan och koppla av lite.
Solen har värkligen helande krafter.
Önskar att jag får vara lite ledig snart e så trött. Bara några dagar.
Lite så att man kan samla krafterna. Och ge sig tillbaka med ny energi.
Men så länge solen skiner så känns livet härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0