Ingen rast ingen ro. Bara fila bara gno.

Jobba jobba................ det är jobbigt men nödvändigt.
Jag skulle beskriva det som ett nödvändigt ont.
Jag e ju inte den som inte unnar mig en rast då och då. Även om jag hatar ordet unnar .
Kan ta mig lite raster när jag vill, när jag har jobbat hårt, när jag inte jobbat så hårt och när jag inte jobbat alls.
Nu tllexempel har jag tagit mig en liten rast. Jag skämms inte för att säga att jag e lat.
För det e jag men när det e något som intresserar mig kan jag jobba på.
Då kan jag jobba tio gånger hårdare än dom flästa.

Men inte idag.

Idag e jag bara lat och smiter undan mina arbetsuppgifter. Som om det skulle göra någon skillnad om jag gjorde det då? Här e det ändå ingen som e beroende av att jag sliter. Så idag UNNAR  jag mig en jätte paus!








Kommentarer
Postat av: Annah

Hej på dig du!!!

Hoppas att allt är bra!
Kul å se fler som bloggar! Anneli bloggar inte?????

Ha det bäst å hälsa

2008-02-13 @ 08:12:32
URL: http://princessofskogsby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0