Gulsot, rödahund, svartsjuka.

Det finns galet galna människor i värden och folk väljer att hantera informationen på olika sätt. I min kära kusin vitamins blogg bastardo kan man läsa om en sjuk människa som jag personligen skulle sökt upp och  inte hotat men "lovat" att det skulle hända en del otrevliga saker om denna personen inte skulle sluta att lägga sig i mitt förhållande. Och så har den jävlen hafft mage att påstå att del skulle pratats om att kusinen skulle vara en svartsjuk och jobbig flickvän.
Men om det skulle va sant så är det ju så att hon värkligen haft anledning att vara jusst svartsjuk.
Men jag tror att det är den som skrivigt sakerna till kusinen som värkligen är störd och svartsjuk om inte till och med psykiskt instabil och behöver många långa år med terapi och el chocker.

BACK OFF!
Låt folk fixa sina egna förhållanden.

Om det är någon som vill ha råd eller hjälp med sitt förhållande så frågar dom om hjälp.
 

                              Kram jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0