fina presenter

Ja vi vet väll alla var det va för dag igår.
Jag och basse mös till det rejält med vitlöksstekt scampi och Sweeny todd rulle. Sweeny todd e alltrå ingen mat utan den nya filmen med Jonny Depp. Den var bra tycker jag för att va en skräck/thriller komedi mussikal. Höjdpungten i filmen va nog sången om pajerna och smakerna. Men jag vill inte berätta för mycke om det e en film som någon har tänkt sig att se. Favorit citatet lyder " smells like piss,  locks like piss" ni förstår när ni sett den.
Jag gav sebastian ett brev och biocheckar så vi skulle få något att göra tillsammans. Och sebastian gav mig jätte fina örhängen och hallsband i  18 och 9 karats guld med stenar som var formade som blodröda hjärtan.
Jätte fina presenter.

Idag va det vägning igen och jag hade gott ner 2.5 kilo.
Nu har jag allså losat sammanlagt 9 kilo. Ganska bra för en och en halv månad tycker jag. N u ska jag gå och köpa fruckost för idag e det min fridag.

Puss o kram

Jesse

Kommentarer
Postat av: Mupp

Du är bäst, o vi är bäst :) pöss

2008-02-18 @ 01:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0