Fantom glasögon?

Visste inte att det skulle kännas så konstigt utan glasögon. det känns fortfarande som om jag har dem på mig, fasst ser jävligt illa ändå. när jag trött promenixade från omklädningsrummer så började jag må lite smått illa och ,ligger ett ständigt trycköver näsan och jag ser som i en ruta. Konstigt..... jag och basse diskuterade lite om dessa konstiga symtom och kom fram till att det är fantom glasögon.




Åt en jätte god middag hos kusinen igår. Jätte gott och jätte trevligt. Tack.
Nästa gång bjuder vi!
Men då ska vi se en bättre film hoppas jag. EN med ännu mer blooo och sket. Eller inte.
Måste fixa mina brillor me..........ett par e på tok för stora.

pöss jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0