Dagens tema

Idag ska jag lata mig. När jag kommer hem så ska lag bara ligga i soffan och titta på tv. Jag tittar mer än gärna på Jerry Springer, Det e kul att kolla hur sydstatare ser ut och hur det beter sig. Har ni tänkt på det? I skräck filmer e det oftast ett gäng ungdommar som ska tälta i skogen och den skogen brukar va någon stanns i sydstarterna( händelsevis ) Och sen kommer någon innavlad jävel och mördar alla med en knölpåk. Och eftersom alla springer åt alla håll och ingen har något vapen att skydda sig med  (även om de har huggt ved eller råkar ha en machetas) så dör alla. Jag skulle aldrig tälta i sydstaterna. Jag skulle knappt våga köra genom där heller eftersom alla bilar som kör där plötsligt stannar och e omöjliga att starta. förutom när mördaren är färdig med sitt mördande och behöver en bil som kan ta honom från mordplattsen. Konstigt va? 

T.E.X:


Kommentarer
Postat av: Joo

Det har du fasen rätt i!

2008-02-10 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0