Dagen innan alla hjärtans dag.

Ja ha nu har jag nästan fixat de saker som basse ska få.
Det e inte mycke men några små saker för att visa att jag uppskattar honnom.
Många jag pratat med tycker att alla hjärtans dag e fånigt men det tycker inte jag det ger bara ett extra tillfälle att fira att man e kära och visa uppskattning. Då kommer komentaren " men man ska ju visa varandra det hela tiden"
Ja det e klart man ska men jag älskar alla tillfällen man får visa det extra mycket och då spelar det ingen roll om det e julafton eller midsommar eller om vi ska fira att vi varit tillsammans i 19 månader 3 dagar och 8 timmar.
Eller om vi ska fira att solen skiner ute. Alla tillfällen man kan skämma bort varandra tar jag.
Och bara för att det finns så många skeptiker så ska jag vara extra puttinutti.

pussi puss och gulli gull på er allihopa.
 Kramar jesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0