Besviken.

Vägningen idag var riktigt besvikande då vågen stannade på 1,1 kilo mindre än för två veckor sen. Alltså har jag bara losat 1.1 kilo jag ville gå ner minst 4. Så nu ska det läggas på ett glödande kol.
Ska börga äta mer frukt och mindre mat och inte äta efter kl 20.00.
Efter som jag tränar så ska jag ta mer exakta mått på olika ställen av min kropp. Så om jag bygger musskler och minskar i kroppsmassa , för det e ju så att musskler väger mer än fett, så syns det ändå resultat som kan vara motiverande och upppiggande. Nu ska jag ta mig en banan till lunch. Så jag skriver nog snart igen.

Kram jesse

                                     

                

Kommentarer
Postat av: Jo

Så kan
gå, men det har vi ju pratat om att det först rasar o sen liggger ganska still ett tag. men ge inte upp nu, vänta du bara, snart blir det ett ras till ;)

2008-02-03 @ 14:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0