Hej nu e jag här igen.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag gör ett försök.
Nu är Sebastians semester slut.
Så det innebär att min är det me. Det har varit bra under sommaren. Och vi har varit i Falkenberg och tittat på solsting och snedsprång. Den var bra. I alla fall som förväntat. Och så va vi på Lånta fjädrar. Den va oxå bra.
Roligt att se några utav den svenska eliten på senen. Så det var värt att bara se dem göra det dom gör bäst.
Det har varit en lugn sommar i övrigt.
Och nu ska jag leta efter ett jobb. Jag är så rastlös nu. Jag vill ha något att göra om dagarna och jag vill ha mer pengar.
Så nu ska jag titta på ams hemsida.

Pöss o kram

Jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0