Äntligen ett nytt inlägg! Men fattig som en kyrkråtta.

Och jag önskar att jag hade något skojj att skriva om men så e inte fallet idag heller.
Jag fich antagligen mina pengar från försäkringskassan igår men det blir inte mycke kvar av dom denna månaden heller. Jag tänkte betala tillbaka en tusenlapp till min mamma så jag skulle bli kvitt min skuld till henne.
Och få lite pengar över till annat. Samt att jag skulle ha nästan hela nästa månads lön förutom hyran att göra vad man vill med. men nu åkte jag på att få betala 2000 i fortkörnings böter.

Så min summa att leva för denna månaden blit på sin höjd 700 kronor.

Men nästa månad när jag betalat min mamma så kommer jag nog få 1700 kronor kvar.
Jag vet inte äns om det går under existens minimum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0