Svintråkigt...........

sitter på min svets kurs nu....
jag vet inte om det e möjligt att ha tråkigare.

varför e det alltid så att när man söker någon är den aldrig där???
fasst när man hällst av allt ine vill bli störd så aä det en massa folk som söker en.
kan det va så att det är dom som söker kan vara dom som stör den som vill vara ifred.

nu har ni nog fått en insikt i hur uttråkad jag e.

det e när man tar upp livets stora frågor som man inte har något att göra. jag vill inte säga något "viktigare" att göra för jag tycker det e viktigt att fundera lite.

fundering: om man tar en näve med frölle "björk frön" och äldar upp dom. har man då orsakat en skogs brand?
                   om olle har 3 appelsiner och eva 5. hur många har de då tillsammans?
                   det beror väll på om eva vill dela med sig av sina 5 eftersom olle bara har 3. 
                   det var ju evas och olles appelsiner inte båda tillsammans. har dom delad ekonomi eller särad?
                   skriv i stället 3+5.
                   då råder inga frågetecken.

nu ska jag röka

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0