nu e man hemma igen.

jaha det va de.....
jag hade velat va kvar längre men sebastian min käre festman ville gå ut me sina polare.
men jag hade inte lust att följa med för jag e lite förkyld nu i höst rusket.

man kanske skulle berätta om sig själv..........................
ja vad ska man säga jag e 22 år gammal och bor ihop med sebastian som e 27 år. jag har 2 katter som heter tage o melker. ja jag heter jessica förresten. men jag kallas jesse eller jessi.
och jag är bisexuell. det vet min snubbe om oxå. samt mina vänner och min ena sysster. jag kommer från en medel stor familj eller jag vill kalla den det i alla fall.
mina föråldrar e gifta och bor ihop fortfarande. det e ju inte så fruktansvärt vanligt nu för tiden. sen har jag 3 syskon me alla e äldre än mig så jag e de bortskämda barnet. det e tre syrror. den yngsta e 9 år äldre ån jag. så mina föräldrar e inte exakt pur färska. i min familj så ungås vi ganska mycket. äter midda och firar semester och umgås för att vi tycker det e kul.
min älsta sysster heter maria hon har 2 barn som heter alex o andreas. så där e det 3 stycken. sen har vi berit som är förlovad med erik och dom har en dotter som heter cleo. och så har dom 3 foster barn me. så dom e 6 st då blev vi 9 .
min yngsta heter anneli.och så pappa mamma.och där va det 3 till så allt som allt så är vi med mig och sebastian 14 stycken.
familjen är en stor del av mitt liv så som mina vänner. alla håller jag varmt om hjärtat.

Jag pluggar till svetsare me. E i grunden utbildad till barn skötare men det finns inga jobb innom det nu så då fick man göra något annat.Jag gav mig fan på att jag skulle klara detta även om det e ett mans dominerat yrke. Det finns ingen som kan komma och säga till mig att jag inte kan klara av något sånt.

MEN det har inte varit lätt och då menar jag inte svetsningen utan att hålla sig kvar på stället.
arbets förmedlingen är så bajs. de sa till mig att efter som jag e överviktig och tjej så kanske jag skulle ha svårare att få jobb så då ville dom ta bort mig där i från efter 11 veckor. men jag fick över bevisa dom så jag fick stanna kvar efter allt. jag tror att denna utbildningen e det ända dom gort som e någon som hällst hjälp för mig och så vill dom ta det i från mig. de jävla asen, det pratas hela tiden om hur svårt det kan va för en tjej att få jobb i ett så dominerat yrke men det e ju inte så konstigt om till och med af hindrar tjejer att få den utbildningen som krävs. det behövs utbildning för att kunna ändra på det invanda mönstret. om fler tjejer har behörighet och e duktiga så måste det bli ändring.

det håller ni väll med om??j

Jag hatar folk som bara vill jävlas och AF e världs mästare på det!

over and out.
pöss
                                                                 image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0