lätt påverkad??

läste lite på min kusins blogg och gjorde en egen... det e väll en aning lätt påverkat. bara så att det klargörs nu i början så har jag dyselexi eller fur fan det nu stavas... så är det stav fel så får ni leva med det. för kan ni rätta så vet ni i alla fall ved jag menar. man ska väll skriva om sig själv men det har inte jag tid med nu så det får oxå vänta. nästa inlägg får väl bli lite mer avanserat än det här. men en bild kan jag väl bjuda på                                        image1 nu måste jag sticka,, ska på halloween fest med familjen.  hörs förmodligen senare...


på åter seende.... pöss

Kommentarer
Postat av: S

Ha så kul på halloween festen! =) fin bild på dig förresten

2007-11-10 @ 16:21:56
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0