Svets helvete!

 Min dag har varit föga efektiv än så länge. Jusst nu är jag väldigt upptagen med att undvika svets helvetet.
All min energi går åt att följa detta uppdrag. Nu har jag inget tålamod kvar och funderar på att såga svetsen mitt i tu i thomas. Thomas e sågen. Jag och Fia har döpt sågra av maskinerna. Trucken heter clark, sågen heter thomas osv. det finns några maskiner att döpa.Och ofta har de små klisterlappar som det står namn på så så svårt e det inte. Om jag inte klarar den här jävla uppgiften snart så ger jag upp och sjukanmäler mig i några dagar.

Jag vet inte om det är vinter depp eller om jag har tröttnat på mig själv.
Jag ska inte äta nu på ett tag har jag betsämt mig för i alla fall. Och kom inte och säg att det inte är bra föe det ena eller det andra.
Jag ska testa om det går bara. Min syster har lovat mig en månads hyra om jag slutar äta onyttigt.
Problemet för mig är att jag inte ser mig sjäv så som jag verkligen är. Jag e inte fet i mina ögon med det har blivit mer och mer uppenbart för mig de senaste veckorna att så faktiskt e fallet. Det e inte skojj att upptäcka en sån sak om sig själv.
Jag vill kunna njuta av det livet har att erbjuda. Och den där jävla anna skipper! Skulle hon säga sådana saker till mig som hon kan säga till folk på du e vad du äter så hade jag dödat den skinntorra kärringen! Jag såg ett program som hon kallade en tjej för kossa och jag blir så förbannad varge gång jag ser den jävla människan.
Det e en sån som tror att det är så jävla enkelt. Men hon har med största sannolikhet aldrig varit tjock i hela sitt liv.
 
Våga VÄGRA att bli mobbad av ANNA SKIPPER!

Det e inte bara jag som e tjock i min familj fetma kan faktiskt gå i arv med.
om Anna skulle leta upp en bild på mig när jag va smal. Som hon kan göra ibland för att visa hur synd det är att denna männsikan förstört sig själv. Så skulle hon få ta fram en bild från att jag va fyra år gammal. Jag vet inte hur det känns att vara smal. Alla säger ju älska dig själv för den du e. Men det e inte lätt när man blir tillsagd att man inte får det på grund av hur man ser ut.

image9

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0