Det känns i fötterna

Nu e det snart jul och ledighet närmar sig. Så de senaste dagarna har inte varit särskilt produktiva.
Det har mest varit en massa spring åt de hållet man inte ska va på.
Och inget stressande på morgonen.
.... Hoppsan jag börjar nu...... va min komentar när jag vaknade härom dagen. Sen sov jag en och en halv timme till innan jag klev upp. Man tar väll ut ledigheten lite för tidigt. Men det ska bli skönt när man värkligen är ledig och så länge oxå.
Nu e det bara imorgon oxå sen e det rekreations dagar för hela slanten.

PÅ tal om slanten. försäkrings kassan har stängr sin brevlåda oxå. Varför? undrar jag.
Nu måste man gå in och lägga de på deras jävla låda där inne men det kan man inte göra efter kl 4.
Så fruktansvärt korkat.

Kommentarer
Postat av: Basse

AMS o Försäkringskassan har aldrig varit kända för sin smidighet direkt.

2007-12-20 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0